CRM-ді кәсіби деңгейде ендіру
Сату бөлімінің табысын екі есе арттырамыз
Біз жүйе нақты нәтиже бере бастағанға дейін жұмыс істейміз
Жарнама мен жаңа Қызметкер алуға артық шығынсыз
Мен сатушыдан директорға дейінгі жолдан өттім және сатудың шын мәнінде қалай жұмыс істейтінін білемін.
Соңында мен барлық құралдарды өзім меңгеріп, ондаған нұсқаны сынап көрдім де, шынымен сатуды арттыратын, жай ғана «бар болу үшін» емес, нәтиже беретін жүйе құрастырдым.
Мақсат
Tursun Systems жетекші маманы
Мені директор етіп тағайындағанда, маған тапсырма берді - жарнамаға шығынсыз және жаңа қызметкерлерді жалдамай, сатылымды екі есе арттыр деп.

Алғашында бұл мүмкін емес сияқты болып көрінді. Бірақ мен жалғыз амалды көрдім — ол сату бөлімінің жұмысын толықтай автоматтандыру.

Брақ, нарықтағы бар программистер - шынымен сатуға көмектесетін жүйелерді жасай алмайтынын түсіндім. Олар күрделі әрі қолайсыз шешімдерді ойлап табатын, ал ол керісінше менеджерлерге көмектесудің орнына жұмысын қиындататын.
Когда меня назначили директором, мне поставили задачу — увеличить продажи без расходов на рекламу и найм.

Сначала казалось, что это невозможно. Но я понял, что единственный путь это автоматизировать работу отдела продаж.

Главное препятствие было в том, что айтишники не умели создавать системы, которые реально помогают продавать. Они делали сложные и неудобные решения, мешающие менеджерам вместо того, чтобы им помогать.

В итоге я сам разобрался во всех инструментах, перепробовал десятки вариантов и собрал систему, которая действительно увеличивает продажи, а не просто «существует»
Біз нарық көшбасшыларымен бірге ең мықты сату бөлімдерінің ішінде жұмыс істедік
Біз үдерістерге терең бойлап, нәтижеге толық жауапкершілік алдық. Дәл осы тәжірибе бүгінде енгізіп жатқан жүйеміздің негізіне айналды.
Нұрлан Байдильда
Tender First
FORMULA
Абылай Мергенбаев
Osnovateli
Алексей Розинкин
Maximum Trend School
Мейірбек Жұмабеков
Бұл қалай жұмыс істейтінін іс жүзінде көрсетеміз
Біз — amoCRM, WazzUP және OnlinePBX ресми серіктесі әрі интеграторларымыз
Сату бөлімдерінің 90%-ында сіз көретін мүмкіндіктердің жартысы да жоқ. Бұл жай ғана CRM емес — ол тәртіп орнататын, табысты өсіретін және басшыны артық жұмыстан босататын жүйе.
CRM демонстрациясын көріңіз де, мұндай жүйесіз қанша мүмкіндіктің жоғалып жатқанын және алдағы апталардың өзінде қандай әлеуетті ашуға болатынын өзіңіз бағалаңыз.
Серіктестік
Біз Қазақстандағы amoCRM жүйесін енгізудің ресми серіктесіміз және сертификатталған маманымыз
Экспертиза
B2B қызметтерінде 5 жылдан бері, ал сату мен басқару саласында 8 жылдан астам уақыт жұмыс істеп келеміз.
Команда
Командадан, сізбен дәл сіздің кәсібіңіздің саласында тәжірибесі бар мамандар жұмыс істейді.
Рейтинг
Біз Қазақстандағы CRM-интеграторлардың ТОП-3-іне және ТМД бойынша үздік ондыққа кіреміз.
Жүздеген сату бөлімінде тексерілген әдістеме
Әрбір кезең — бизнесті талдаудан бастап іске қосуға дейін — «Жол Картасында» нақты сипатталған және қатаң жоспар бойынша орындалады.

Бұл хаосты болдырмайды, ештеңе жоғалып кетпейтініне кепілдік береді және алғашқы апталардың өзінде-ақ нәтиже көрсетеді.
Төмендегі тарифті таңдап, демонстрацияға жазылыңыз
қалай біз сатылымды екі еселейтінімізді өз көзіңізбен көру үшін
Әр жобаға — саланың ерекшелігін ескере отырып, жеке тәсіл қолданамыз.

Төменде құралдардың тізімі берілген, бірақ процестердің өзі сіздің бизнесіңізге жеке түрде бейімделеді.
Тарифтер
НЕГІЗГІ
КЕҢЕЙТІЛГЕН
ЭКСПЕРТ
CRM-де сатылымға бағытталған воронканы әзірлеу
CRM-ге өрістер мен тапсырмаларды енгізу
WhatsApp-пен Инстаграмды CRM-ге қосу
Корпоративтік SIP телефониясын қосу
CRM арқылы сату бөлімін бақылау бойынша оқыту
Сатылымға арналған хабарлама шаблондарын қою
Автожауап беру және кіріс қоңырауларын бөлу
Қоңыраулар мен хат-хабарларға AI есептерін енгізу
WhatsApp, SMS және қоңыраулар арқылы рассылка
Дашборд әзірлеу: Басшыға арналған басқару панелі
Халықаралық қоңырауларға арналған телефония
Клиенттер базасына предиктивті автоқоңырау енгізу
Сату бөліміне CRM регламенттерін әзірлеу және енгізу
×
×
×
×
×
×
×
×
×
×
×
×
×
Біз құпиялылық туралы келісім (NDA) бойынша жұмыс істейміз. Бұл сіздің деректеріңізді қорғайды және оларды үшінші тұлғаларға беруді болдырмайды.
Енгізу мысалдарын жарияламаймыз, өзге бизнес-процестеріді көрсетпейміз және келісімсіз бейне түсірмейміз. Клиенттердің байланыс деректері құпия болып қалады.
Клиенттердің байланыс деректері
Қаржылық көрсеткіштер
Ішкі бизнес-процестер
CRM сіздің бизнесіңіз туралы негізгі деректерді қамтитынын түсінеміз:
Жаңа өтінімдер бірден тиісті менеджерге және дұрыс санатқа түседі. Ештеңе жоғалмайды, әр клиент жедел жауап алады.
×
CRM-де өтінімдерді автоматты бөлу және сегментация
Біз вебинарды автоматты түрде тіркейтін, еске салатын, қызықтыратын және сататын жүйені баптаймыз — сіздің қатысуыңызсыз.
×
Bizon платформасында вебинар автоворонкасын қою
Менеджерлердің жұмысын жеңілдетеміз — ештеңе ұмытылмайды, әрқашан кімге қоңырау шалу және не істеу керектігі анық болады.
WhatsApp пен Instagram-нан түскен барлық өтінімдер тікелей CRM-ге түседі. Жоғалмайды. Менеджерлер тез жауап береді және бәрін бір терезеден басқарады.
Нақты нұсқаулықтар: кім, қашан және не істеуі керек. Хаос жоғалады — жүйе пайда болады.
Клиенттік базаға автоматты түрде қоңырау шаламыз және клиент тұтқаны көтерген сәтте оны менеджерге қосамыз.
Егер клиенттеріңіз шетелде болса — тұрақты байланыс орнатып, қоңырауларға кететін шығынды азайтамыз.
Бір экран — толық көрініс: табыс, конверсия, қоңыраулар, тапсырмалар. Бәрі айқын және сандарда.
Жаңа акциялар мен өнімдер туралы базаны автоматты түрде хабардар етеміз — спамсыз және қолмен терусіз.
Жүйе кімнің жақсы сататынын, ал кімнің клиенттерді жоғалтып жатқанын өзі талдайды. Қолмен тыңдау қажет емес.
Клиенттер жоғалмайды, тіпті ешкім қоңырауға үлгермей қалса да. Біз жауап беру және қоңырауларды қайта бағыттау логикасын баптаймыз.
Клиенттерге жылдам жауап. Бірыңғай сөйлесу стилі. Көбірек сенім, аз рутиналық хат алмасу.
Біз сату бөлімінің тиімділігін қалай бақылауды, әлсіз тұстарын көруді және воронканы алақандағыдай басқаруды көрсетеміз.
Қоңырауларды жазу, келіссөздер тарихы және командаға арналған бірыңғай нөмір. Көбірек бақылау және толық айқындық үшін.
Сатылым кезеңдерін дәл баптаймыз, сонда менеджер әр клиентпен не істеу керегін нақты біледі: алғашқы хабарламадан төлемге дейін.
CRM сіздің бизнесіңіз туралы негізгі деректерді қамтитынын түсінеміз:
ІШКІ БИЗНЕС-ПРОЦЕСТЕР
ҚАРЖЫЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕР
КЛИЕНТТЕРДІҢ БАЙЛАНЫС ДЕРЕКТЕРІ
Біз құпиялылық туралы келісім (NDA) бойынша жұмыс істейміз. Бұл сіздің деректеріңізді қорғайды және оларды үшінші тұлғаларға беруді болдырмайды.
Енгізу мысалдарын жарияламаймыз, өзге бизнес-процестеріді көрсетпейміз және келісімсіз бейне түсірмейміз. Клиенттердің байланыс деректері құпия болып қалады.
t
Өз бизнесімізде amoCRM-ді қалай қолданатынымызды көрсетеміз және бірге сіздің компанияңызға оны қалай бейімдеуге болатынын талқылаймыз. Бұл тегін және ештеңеге міндеттемейді — тек тәжірибемізбен бөлісеміз.
Дайын CRM жүйесінің демонстрациясына жазылыңыз
Компания
— ⠀Біз туралы
— ⠀Шешімдер
— ⠀Практикум
— ⠀Карьера
— ⠀Сертификаттар
— ⠀CRM Енгізу
— ⠀Бізбен байланыс
— ⠀Шеберлік сабақтары
— ⠀Онлайн-сервистер
Экспертиза
Қызметтер
8 700 588 85 69
info@tursun.kz
Ашық оферта
Құпиялылық саясаты
Жеке деректерді өңдеуге келісім
Made on
Tilda